Ammattitaitoinen pumppuhuolto ja vedensuodattimien huoltopalvelu

Kymmenien vuosien kokemus pumppujen ja vedensuodattimien huollosta.

Tuotteiden korjausajat ovat keskimääräisesti viikosta kahteen. Varaosatilanteesta johtuen tilanne voi poiketa oletetusta ajasta. Huollon puhelinpalvelu palvelee arkisin klo 13.45–15.25 tuotekorjauksissa, puh. 0600 303 333. Teollisuusasiakkaan yhteydenotot myös asiakasvastaavan kautta.

Äärimmäisen kiireellisissä tilanteissa yritämme auttaa mahdollisuuksien mukaan. Veloitus normaalihinta + 50 € + 50 % työn osuudesta.

Takuunalaiset korjaukset pyritään tekemään viikon sisällä mahdollisuuksien mukaan. Takuuilmoitus tulee olla tehty etukäteen: www.pumppulohja.fi/reklamaatio. Yhteydenotot ensisijaisesti jälleenmyyjän kautta. Mikäli huoltoon toimitetussa tuotteessa ei ole takuunalaista vikaa, laskutamme todelliset kustannukset.

Korjausajan voi varata etukäteen sähköpostilla niin Saukkolan huoltoon kuin asennuskohteeseen. Varauksen yhteydessä ilmoitettava tuotteen tyyppitiedot sekä sarjanumero ja tehtävä työ, niin otamme yhteyttä ja sovimme huoltoajan.

Korjausajan varaus
Pumput: huolto.pumput@pumppulohja.fi
Suodattimet: huolto1@pumppulohja.fi

Päivystysmyynti ja -huolto

Vesihuollon tärkeyden vuoksi palvelemme yhteistyökumppanin kautta myös päivystysluontoisesti. Yhteistyökumppani: A&J Pump service Lakers Oy, puh. 020 712 0110 

Pumppulohja Oy Ab pumppuhuollon työntekijä ja auto yrityksen pihassa talvella


Ennakoiva huolto ja kunnossapito säästää ongelmilta
Ennakoiva huolto on vedensuodatuslaitteiden ja pumppujen toiminnan kannalta tärkeää, jotta vältetään yllättävät laiterikot. Laitteistojen erilaiset vikaantumiset pystytään monesti välttämään ja niihin ehditään puuttumaan ennen kuin vikaantuminen estää laitteen käytön. 

Pumppujen ja suodattimien käyttöikä ja käyttövarmuus lisääntyy merkittävästi kun niistä pidetään huolta. Suodattimien suodatustulokset säilyvät suunniteltuina ja pumppujen vikaantumisen aiheuttamat seisokit niin tuotannoissa kuin kotitalouksissakin eivät aiheuta taloudellisia takaiskuja. Pitkällä aikavälillä laitteiden huoltaminen on edullisempaa kuin huoltamattomuuden aiheuttamat korjaustarpeet ja käytön pysähtymiset.

Säästä rahaa huoltamalla ennen korjaamista. Laitteiden huoltamisella ei pelkästään säästetä korjauskustannuksia. Esimerkiksi vedensuodattimen vikaantuminen saatetaan huomata vasta pitkän ajan kuluttua. Suodatustulos ei ole aikoihin ollut haluttu ja tämä on tuonut käyttöveteen ei-toivottuja epäpuhtauksia. Oikea-aikaisella huollolla säästetään rahaa ja huolehditaan laitteiston ja suodattimien toimivan suunnitellusti.

Lue toimintaohje suodatinlaiteongelman ratkaisemiseksi. ( PDF-tiedosto )

Paljonko maksaa WatMan FeA-, MLF- tai IX-sarjan vedensuodattimen huolto?

Mikäli vedensuodatin on jäänyt huoltamatta, vedenlaatu voi heikentyä huomattavasti.

WatMan vedensuodatin on suunniteltu vedensuodatukseen ja siitä syystä huolto on erityisen tärkeää suorittaa säännöllisesti. Mikäli suodatin on ollut pidempään huoltamatta, emme valitettavasti voi antaa kustannusarviota etukäteen. Venttiilikoneiston puhdistus ja tarkistus sekä suodatusmassojen toimintakunto on ensin selvitettävä. Aluksi olisi hyvä ottaa vesinäyte kaivovedestä ja suodatetusta vedestä, jotta huolto voidaan tehdä optimaalisesti.

Näytteen voi tilata edullisesti tästä linkistä: Seuranta vesianalyysi WatMan | Pumppulohja.

Suosittelemme huoltosopimusta meidän tai jonkun jälleenmyyjäkumppanimme, joka on asiantuntija WatMan suodattimille, kanssa. Pumppulohjan huoltosopimusasiakkaiden hinnat selviävät oheisesta linkistä: AUTOMAATTISUODATTIMIEN HUOLTOTARJOUS | Pumppulohja. Hinnastohinnat selviävät oheisesta linkistä: Vesipumppujen huoltopalvelu | Pumppulohja Oy Ab | Pumppulohja.

Jälleenmyyjät, jotka tekevät huoltoja hinnoittelevat huoltotyöt ja tarvittavat varaosat oman hinnastonsa mukaisesti. Suodattimia huoltavat jälleenmyyjät selviävät jälleenmyyjäkartasta: Jälleenmyyjät | Pumppulohja.

Huomioikaa että suodatusmassojen vaihtotarve voi olla normaalia lyhyempi, mikäli huoltotoimet ovat jääneet suorittamatta. Huollon voi tilata esim. sähköpostilla osoitteesta: huolto1@pumppulohja.fi.

Käyttöohjeista löydätte enemmän tietoa, suodattimien käyttöohjeet ovat saatavana seuraavasta linkistä: Käyttöohjeet | Pumppulohja.

WATMAN-huoltosopimus

WatMan-suodattimiin tarjoamme huoletonta huoltosopimusta. Huoltosopimus on asiakkaalle turvallinen valinta, sopimusasiakkaallemme ei tule yllättäviä kustannuksia. Kysy myynnistämme mahdollisuutta WatMan-suodattimiesi huoltosopimukseen. Se on huoleton ratkaisu sinulle. Lisätietoja ja huoltosopimustarjouksen saat myynnistämme.
Kymmenien vuosien kokemus huollosta käytössäsi.

WatMan-huoltosopimus

Minkä valmistamme ja myymme, sen myös huollamme. Vesipumppu- ja suodatinhuoltomme palvelee nopeasti sekä kuluttaja- että yritysasiakkaitamme kaikkien myymiemme vedenkäsittelytuotteiden suhteen. Huoltomme sijaitsee tehtaallamme Lohjan Saukkolassa.

Laitteen huoltoon toimittaminen:
Asiakas voi tuoda laitteensa suoraan Saukkolan huoltoomme tai lähettää ne ennalta maksettuna esim. Postin tai Matkahuollon kuljetuksella. Huollettu tuote palautetaan asiakkaalle sovittavalla tavalla asiakkaan kustannuksella. Huollettua tuotetta säilytämme veloituksetta kuukauden ajan.
Huoltoon toimitettavan tuotteen mukana tulee olla tästä ladattava huoltokortti täytettynä: Huoltokortti

HUOLTOHINNASTO:

- Ennen laitteen huoltoa tai korjausta annamme asiakkaalle kustannusarvion työstä.
  Jos tuotetta ei kannata korjata, kustannusarvio veloitetaan.
- Huoltotyö 74 €/tunti, sis. alv 24 %. Minimi laskutusaika 1 tunti.
- Huolletulle tai korjatulle tuotteen osalle myönnämme kuuden kuukauden takuun.
- Huoltomme suorittaa myös kohdekäyntejä. Kohteissa tehtävissä töissä laskutetaan huoltotyön lisäksi matka-aika ja 0,80 € kilometrikorvaus. Huoltoasiakkaamme saavat hinnastossa olevista pumppujen varaosista 20 % alennuksen.

Mikäli teillä ei ole asiakastiliä, laskutamme huollon ja tuote toimitetaan asiakkaalle maksun saatuamme. Huollon asiakaspalvelussa Saukkolan tehtaallamme maksuvälineinä toimivat pankkikortit ja yleisimmät maksukortit.

Huoltoon toimitettavan tuotteen mukana tulee aina olla maksajan yhteystiedot, puhelinnumero ja sähköpostiosoite. Tuotteen mukana oleva vikakuvaus lyhentää yleensä huoltoaikaa.

Kaikki huoltoon toimitetut tuotteet korjataan tulojärjestyksessä.

Tiedostamme veden tärkeyden, jonka vuoksi tavoitteenamme on palvella asiakkaita aina mahdollisimman nopeasti. 

Huoltoon toimitettu tuote palautetaan asiakkaalle aina asiakkaan kustannuksella.

Huollon jälkeen säilytämme huoltoon toimitettua tuotetta veloituksetta yhden kuukauden ajan.

Huollossa säilytämme asiakkaiden tuotteita 6 kuukauden ajan. Noutamatta jätettyyn huollettuun tai takuukäsiteltyyn tuotteeseen sovelletaan lakia elinkeinonharjoittajan oikeudesta myydä noutamatta jätetty esine (15.7.1988/688).

Lataa tästä huoltokortti

Huollamme seuraavia tuotteita:

  • Weda tyhjennyspumput ja lietepumput, 
  • Grindex tyhjennyspumput ja lietepumput, 
  • Pumpex tyhjennyspumput ja lietepumput, 
  • Flygt tyhjennyspumput ja lietepumput, 
  • ISKU-Jet kotitalouspumput, 
  • Pyke ejektoripumput porakaivoihin, 
  • Pyke paineenkorotuspumput, 
  • Saukko avokaivopumput, 
  • Pedrollo pumput kotitalouskäyttöön, 
  • Ebara pumput kotitalous ja teollisuuskäyttöön, 
  • Saer teollisuuspumput, 
  • Speck teollisuuspumput, 
  • Pentair/Nocchi/Flotec kotitalouspumput, 
  • Foras pumput, 
  • Rovatti maatalouspumput, 
  • ISKU vesirengaspumput, 
  • Porakaivopumput Uppo-Pyke, Lohja PM, WatMan PM ja Franklin (E-Tech porakaivopumput), 
  • Speroni paineenkorotuspumput ja 
  • Pumppulohjan paineenkorotusasemat

Vedensuodattimia:

  • WatMan kotitalous vedensuodattimet, 
  • WatMan teollisuus vedensuodattimet, 
  • Cintropur vedensuodattimet, 
  • UV vedensuodattimet, Cintropur, Viqua UV suodattimet ja 
  • WatMan käänteisosmoosilaitteet


Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Tilaus- ja toimitusehdot verkkokaupassamme

Myyjä:

Myyjänä, jatkossa myös toimittaja, toimii Oy Pumppulohja Ab. Osoite Laatutie 4, 09430 Saukkola. Puhelin 020 741 7220 ja sähköposti info@pumppulohja.fi 

Pumppulohja-WatMan on luotettava ja vakavarainen yhteistyökumppani. Siitä on osoituksena D&N:n myöntämä korkein mahdollinen luottoluokitus.

Hinnat:

Hinnat on kerrottu kunkin tuotteen yhteydessä. Hintoihin sisältyy voimassa oleva arvonlisävero. Kuljetuksen osuus hinnoitellaan ennen maksun suoritusta erikseen. Kaikki verkossa näkyvät hinnat koskevat vain kotisivujemme kautta ostoskorilla tehtäviä tilauksia.

Vastuu hintavirheistä: Oikeus hinnanmuutoksiin ja virheellisten hintojen muutoksiin pidätetään. Mikäli tuotteen hinta on noussut tilauksen lähettämisen jälkeen, myymme tilatut tuotteet tilaushetken hinnalla. Varaamme kuitenkin oikeuden hylätä tehty tilaus, mikäli hinnoittelussa on toimittajasta riippumaton virhe. Palautamme silloin suoritetun maksun automaattisesti.

Toimitustapa:

Tuotteet toimitetaan postitse tai ilmoitetun kuljetusyhtiön kuljettamina tilaajan valitseman tavan mukaisesti. Tuotteet ovat myöskin ilman eri kustannusta haettavissa tehtaaltamme erikseen sovittavan aikataulun mukaisesti.

Toimitusaika: Tuotteiden toimitusaika on tuotekohtaisesti joko heti varastosta tai 3-7 päivää, jolloin todellinen toimitusaika on 3 – 10
vrk tilauksesta. Pidemmistä toimitusajoista erikoistuotteille ilmoitamme erikseen.
Pikatoimitustapa, jolloin toimitus tapahtuu tilauspäivän tai sitä seuraavan arkipäivän kuluessa, valitaan erikseen.

Maksutapa:

Yksityishenkilönä tilattaessa hinnoissa on otettu huomioon ns. verkkokauppa-alennus, joka edellyttää tuotteiden maksamista verkkomaksuna verkkokaupan etusivulla näkyvien pankkien pankkipalveluna. Hintoihin sisältyy arvonlisävero. Jälleenmyyjille toimitamme tuotteita erikseen sovittujen ehtojen mukaisesti.

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj
y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Toimitusmaksu:

Ennen tilauksen vahvistusta toimituskustannukset ilmoitetaan tuotekohtaisesti. Toimituskulujen osuus on postitustuotteille alkaen 5 euroa ja kuljetusliikekuljetuksissa alkaen 20 euroa. Verkkokauppatilauksessa ostaja on oikeutettu verkkokauppa-alennukseen myöskin siinä tapauksessa, että hän noutaa tuotteet itse tehtaalta. 

Pikatoimituksesta perimme erillisen pikatoimituslisän 10 euroa, kun tilauksen arvo on alle 200 euroa tai 25 euroa, kun tilauksen arvo yli 200 euroa. Pikatoimitusrahti peritään 1½-kertaisesti korotettuna.

Tilauksen sitovuus:

Sitova kauppasopimus astuu voimaan, kun asiakas on jättänyt tai maksanut tilauksen. Vahvistamme yli 1000 euron tilaukset erikseen sähköpostitse tai puhelimitse. Varaamme oikeuden rajoittaa tuotteiden myyntiä isommissa erissä tai erikoistuotteiden osalta esimerkiksi huonosta saatavuudesta johtuen. Toimittajan vastuu tuotteen huonosta saatavuudesta, viranomais- tai maahantuontirajoituksista rajoittuu aina kaupan purkamiseen ja mahdollisesti etukäteen maksettujen rahojen palauttamiseen. 

Kuluttajalla on oikeus peruuttaa tilaus missä tahansa vaiheessa, myös siinä vaiheessa kun tilaus on jo käsitelty. Katso rajoitukset kohdassa alla.

Toimittajat varaavat oikeuden perua tehty tilaus, jos tilaaja ei ole täyttänyt selvilleottovelvollisuuttaan, katso kohta alla. Toimittajan vastuu rajoittuu tällöin aina kaupan purkamiseen ja mahdollisesti etukäteen maksettujen rahojen palauttamiseen.

Tilaajan selvilleottovelvollisuus:

Ennen tilauksen antamista tilaajan tulee tutustua tuotteen tuoteselosteeseen verkkosivuillamme, tuotteeseen tehtaallamme tai keskustelemalla myyntihenkilöstömme kanssa. Selvissä tuotevirhetapauksissa toimittajat voivat vedota erehdykseen, jos kyseessä on ollut niin ilmeinen virhe, että asiakkaan olisi pitänyt ymmärtää virheen olemassaolo. Toimittajat varaavat oikeuden perua tehty tilaus, jos tilaaja ei ole täyttänyt selvilleottovelvollisuuttaan.

Toimittajan vastuu rajoittuu tällöin aina kaupan purkamiseen ja mahdollisesti etukäteen maksettujen rahojen palauttamiseen.

Teemme jatkuvaa tuotekehitystyötä. Tämän vuoksi esitetyt kuvat saattavat olla ohjeellisia, ja niissä saattaa olla poikkeamia esimerkiksi värin osalta. Kuvan mahdollisilla poikkeamilla ei ole vaikutusta tuotteiden teknisiin ominaisuuksiin tai toimintatapaan.

Muistutukset ja palautusoikeus:

Kuluttajalla on oikeus peruuttaa tilaus myös siinä vaiheessa kun tilaus on jo käsitelty.

Mikäli asiakas peruuttaa tilauksen vasta tuotteiden toimituksen jälkeen ilman perusteltua syytä - kuten tuotevirhettä -, puhutaan yksipuolisesti kaupanpurusta. Yksipuolisen kaupanpurun yhteydessä palautamme tuotteista jo maksetun kauppasumman. Emme kuitenkaan palauta yksipuolisen kaupanpurun yhteydessä jo maksettuja toimituskuluja, jotka jäävät tilaajan maksettaviksi.

14 päivän palautusoikeus verkkokaupassa ja etämyynnissä.

Asiakkaalla on oikeus peruuttaa verkkokaupasta tilaamansa tuote viimeistään 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Jos peruuttamisajan viimeinen päivä on lauantai tai pyhäpäivä, palautusilmoituksen voi tehdä vielä ensimmäisenä arkipäivänä. Tuote on palautettava viimeistään 14 päivän kuluttua palautusilmoituksen tekemisestä.

Tuotetietovirheen tai tuotevirheen takia tehtävä palautus on postitse asiakaspalautuksena maksuton. Jos tuote palautetaan kuljetusyhtiöpalveluna, toimittajan sopimusrahtinumero tulee aina ilmoittaa. Ostohetkeksi katsotaan se päivä, jolloin lähetys on vastaanotettu tai noudettu postista.

Verkkokauppamyynnin palautusoikeus koskee käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Palautusaikana kuluttajalla on oikeus tutustua tuotteeseen ja kokeilla sitä samaan tapaan kuin hän voisi tehdä ostaessaan tuotteen liikkeestä. Kuluttaja voi avata pakkauksen tutkiakseen ja kokeillakseen tavaraa menettämättä palautusoikeuttaan. Hän ei voi kuitenkaan ottaa tavaraa käyttöön. Tuotteen käyttöönoton jälkeen tuote ei ole vapaasti palautettavissa, vaan tuotetta koskee yleiset takuusääntömme, kohta alla.

Poikkeustapauksessa voimme hyväksyä myyntikelvottoman, puutteellisen tai palautusajan ylittävän tuotteen palautuksen. Veloitamme kuluja kuitenkin vähintään 30% palautettavan tuotteen hinnasta.

Takuut:

Kaikilla tuotteilla on kuluttajansuojalain mukainen vähintään kuuden kuukauden takuu. Tuotekohtaisesti takuumme on yleisimmin 12-24 kuukautta. Kuluttajasuojalain mukaisesti ostajan on ilmoitettava virheestä takuunantajalle kohtuullisessa ajassa, kun ostaja havaitsi virheen tai hänen olisi pitänyt havaita se.

Reklamaatio

Tuotteessa ilmenevän vian tai ongelman ilmetessä, täyttäkää oheinen reklamaatiolomake. Näin osaamme paremmin palvella Teitä.

https://www.pumppulohja.fi/pag...

Noudatamme Suomen lakia aina. Noudatamme lisäksi Suomessa yleisesti käytössä olevia sopimus- ja takuuehtoja.

Katso hinnasto:

https://www.pumppulohja.fi/fil...

Täydellisen tuotekohtaisen takuun saa pyydettäessä sähköpostiosoitteesta info@pumppulohja.fi tai info@watman.fi .

Lähetä tarjouspyyntö

Verkkosivustollamme käytetään evästeitä käyttäjäkokemuksen parantamiseksi. Käyttämällä sivustoa hyväksyt evästeiden käytön. Lisätietoa evästeistä

Hyväksyn evästeiden käytön